2014. június 25., szerda

Heyho!! :)

Hálihó!

Örömmel jelentem be, hogy megértem! Mondjuk eredmény, meg bankett, meg party, meg bizonyítvány holnap lesz, DE túléltem. ( vagyis már volt, csak hülyén jött volna ki :D )
Túlélhető az érettségi... Azt nevettem, hogy ahol várakoztunk ott a folyosó tele volt tablókkal és kínomban felnevettem, hogy ha ennyi ember túlélte, akkor én sem halhatok meg, de az mondjuk tény, hogy engem megszívattak, de az most lényegtelen.
Végeztem... Ennek örömére, a barátaimmal a hétvégét a strandon töltöm, elmegyünk moziba, és éjszaka rituálisan elégetjük a tételeinket, amely fölött szalonnát fogunk sütni. Hol itt a probléma? :D
Találkoztam ma életem lovag... nem is. Talán.

Terveim a nyárra:
- Pihenni.
- Aludni... SOKAT!
- Írni... Még többet, mint aludni. :D
- Bepótolni a lemaradásomat a HH részeiből!!!
- Írni...

Bocsánat, hogy inaktív voltam, de itt a nyár! Tollakat, füzeteket elő!
Jaj egy kis meglepetés... Ha minden jól megy, egy "történetes" blogot is hamarosan indítani fogok egy már régen elkezdett művemnek: Ádám keresi Évát.
Többen már ismeritek, de remélem, majd bekukkantotok oda is és ezt az oldalt sem hanyagoljátok el.

Hamarosan hozom A hegedű vonója utolsó részét is.

Tartsatok velem! :)

Szép estét!
Cat.

U.i: egy kis retro! Újra itt a nyár! Je!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése