2016. január 12., kedd

Az emberi butaság meg mindenek, avagy "zsidózás" és az Arany Glóbusz

Forrás: Rég indult be akkora össznépi zsidózás, mint most, a Saul fia sikere után

Hát emberek! Botrány az egész! Nem is értem!
Fhuhhh, ez most felbosszantott? Bosszantott? Nem. Nem ez a legjobb szó, hanem nagyon trágárul kellene kifejeznem magam, inkább így maradok annál, hogy nagyon dühös vagyok.

Először is: Sajnos még nem volt szerencsém a filmhez, így nekem nem is lenne jogom ahhoz, hogy véleményt nyilvánítsak, de ahogy olvastam a kommenteket, sokan nem látták és így "anyáznak" be a műnek. Gratulálok, jár a taps!
Szóval így én is bátran véleményt merek nyilvánítani.
Mint mondtam a filmeket nem láttam. Kritikákat, részleteket néztem meg, interjút a film készítőivel és még sorolhatnám. Nem kevés munka áll a film mögött. Ilyen szerepet eljátszani lelkileg megterhelő és idegőrlő lehet, kitalálni meg főleg, mivel nem csak egy olyan dologról van szó, hogy jaj szegények, de szar volt nekik, pf és vége.
Mint nyilatkozta a rendező, ez ennél sokkal több, és én személy szerint díjazom ezt a hozzáállást, hiszen igaza van abban, hogy a holokauszt, mint olyan, nem csak a huszadik század tragédiája, hanem a mai napig jelen van. Nem, nem arra gondolok, hogy milyen feneket kerítenek ennek a dolognak, hanem nézzetek magatokra, és nézzetek körbe a világban. Mit láttok? Hatalmas egyetértést, zökkenőmentes irányítást, idilli rendszereket? Kérlek!
Az emberek ölik egymást, anyáznak egymásnak, ha megdöglött az én tehenem, dögöljön meg a szomszédé is, lopunk, csalunk, hazudunk és minden. Hol az összetartás?
Mi számít magyarnak? Mi a zsidó? Ki a zsidó? Azért mert valakinek több a pénze, és más hagyományai vannak? Ennyi erővel engem is lehetne oldani, hogy nyeee római katolikus napasztmekszkufi, gyújtsuk fel! Annyira hülyék vagytok, már bocsánat. Nincsen olyan országon belül, hogy háhá magyar vagyok, én meg zsidó. Magyar az az ember, aki itt született, beszéli a nyelvet, ha azt mondom Kossuth Lajos, tudja kiről van szó, ha azt mondom Nagy Feró, tudja ki az, ha a szívében magyarnak érzi magát! Nem az határozza meg a magyarságot, ha valakinek nagyobb az orra, pájesze van, menórában gyújt gyertyát, Dávid csillaga van és hasonlók. Ugyan, könyörgöm! Nem csak zsidók voltak a holokauszt áldozatai. Ez a film nem csak róluk szól, és nem ezen van a hangsúly!
A film nekünk szól, hogy nézzünk szembe az emberi butasággal, gonoszsággal, és ne a fotelből ülve lustán baszogassuk azt, aki lerakott valamit az asztalra és el is ért vele valamit! Egyszerűen szégyenkezem ilyenkor, amikor nem tudjuk elfogadni másoknak a sikerét. Ez nem csak egy ember, vagy az alkotók sikere emberek! A nemzeté! Végre, annyi év után sikerült egy olyan dolgot alkotni, amit elismernek más földrészeken is, ez meg azért valami!
Az USA-ban miért nem lázadnak fel egy-egy gettós film után, vagy a Tizenkét év rabszolgaság után? A NASA miért nem köcsögöl a sci-fi filmeknél, hogy nem úgy van? Vagy a Hairt miért nem tiltották be mondjuk?

Ó, és miért nem készül film Trianonról? ( Amúgy van, csak dokumentum film. ) Azért kedveseim, mert nagyon sokan úgy álltok hozzá a magyar filmekhez, hogy pf, nem, inkább amerikai vackokat nézek. Igen. Ilyenkor hirtelen mindenkinek nagy lesz a szája, és kinyílik a szeme és észreveszi összeesküvéselméletekkel megspékelve a hibákat, hiányosságokat. Gratulálok!

Éljen a híres magyar összetartás! Jár a taps! Gratulálok!

Pár film magyar alkotóktól ( komplett 20. század)
Szabadság szerelem
Koltay Gábor - Trianon
Katasztrófa a Donnál
A napfény íze
Az ötödik pecsét

Aztán egy kedvencem, ami nem magyar, de ilyen csőlátású embereknek nagyon ajánlom: Könyvtolvaj

( És utóiratba még hozzátenném, hogy rengeteg olyan embernek köszönhetünk világmegváltó dolgokat akik nem csak magyarok, de zsidók is voltak.)

Köszönöm a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése