2015. március 20., péntek

Eltűnések avagy írói válság fenyegeti Ádám keresi Évát és jöttek a mélypontok, de bontottam egy Topjoy-t, és bekövetkezett a Vidámság

Sziasztok!

Egen, elég hülye egy cím lett, de talán minden benne van tömören-gyönyörűen, hogy mi merre hogyan.

Azért írok most nektek, mert van egy kisebb olvasói köröm (és szerencsére vannak idetévedők is), és nem szeretném, hogy azt higgyétek elárultalak titeket vagy valami. :)
Az utóbbi időben nagyon sok minden jött össze, amitől legszívesebben kiugrottam volna az ablakon egy jó magas épületről... vagy egy repülőgépből, hogy szarrá fagyjak a mit tudom én milyen szférában és becsapódáskor ezernyi darabja essek szét és a kis szilánkjaim emberek szívébe vagy szemébe hulljon, mint Andersen meséjében. Elegem volt, van, az egyetemből... Nem magával az egyetemmel/egyetemekkel, hanem a mi karunkkal, ahol senki nem csinál semmit, senki nem képes megszervezni normálisan semmit, mindenki idióta, mert oké, hogy van mindenhol egy-két nagyon full nyomi tanár, de hogy szinte az összes az legyen és megkeserítse az életedet? Kérlek. Na mindegy. Mindemellett, nagyon sok plusz feladatom is van, például óvodai gyakorlatok, különböző tevékenységek megszervezése, a tanulás, itthoni besegítés, egy kis testmozgás, a kapcsolataim ápolása, lelki szemetes játszása, és így sokszor nem jut időm a pihenésre, így az írásra sem. Általában, ha leülök a gép elé és megnyitom a Word-öt vagy valamilyen író programot írok egy sort és érzem, hogy leragad a szemem, az agytekervényeim leállnak, nyikorognak és nem mozdulnak, mintha egy fal lenne a gondolataim/fantáziám és a megvalósítás között.

Viszont, el kell nektek mesélnem egy történetet! :)
Gondolom ismeritek és sokan szeretitek a Topjoy-t. Aki nem ismerné, az egy olyan üdítőital, amelynek kupakjában különböző feliratok vannak elrejtve.
Tegnap nagyon magam alatt voltam, elegem volt mindenből és mindenkiből, legszívesebben felrobbantottam volna a világegyetemet, és kibontottam egy ilyen kis itókát, amelynek kupakjában az a mondat szerepelt, hogy "Vannak még csodák...".
Mivel éjszaka olyan 10 óra lehetett, így csak megmosolyogtam a dolgot és úgy voltam vele, hogy ide nekem az oroszlánt, de nem történt semmi ilyen, így még egy órás kínlódás után elmentem aludni, hogy holnap, vagyis ma újult erővel tudjak szembenézni a démonjaimmal és haza tudjak jönni a kollégiumból kicsit feltöltődni.

Egy nagyon kedves barátnőm pöppet elkerült tőlem, ő Miskolcon tanul, de sosem feledkezik meg
Nos, nem bilincs volt, annál sokkal drágább. :)
rólam és ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy mire hazaértem, egy boríték várt az asztalomon. Nem tudtam elképzelni, hogy az a gyökér mit küldött! Rendes, hagyományos boríték, amit megtapogatva tök puha volt. Régen mindig viccelődtünk erotikus bilincsekkel meg ilyenekkel és már megijedtem, hogy tényleg küldött egyet. Már el is kezdett pörögni az agyam, hogy majd mit mondok anyáéknak, hogy ez mire kell. :D
SŐT!
Mondhatni, hogy egy levélbombát kaptam. :) Négy nagyon jó barátom összefogott, és írtak nekem levelet, mindenki külön-külön a saját gondolataival. Én gyakran hatódok meg, de ilyen szintű vinnyogás, már rég tört elő belőlem. Annyira váratlanul ért és annyira letaglózott! Annyira csodálatos meglepetés volt ez a kis apróság.
Mikor az ember szíve megtelik bánattal, szomorúsággal és reménytelenséggel olyan jó, hogy vannak az életében olyan emberek, akik valamilyen úton-módon fényt csöpögtetnek beléjük és felrugdossák őket, hogy " Te idióta, te nem ilyen vagy, és szedd össze magad!".
Ti vagytok a legjobbak és nem is tudom tovább ragozni. Mindig itt vagytok, elviseltek és szerettek.... Vagy csak tudjátok, hogy titkon egy pszichopata vadállat vagyok és nem mertek mást mondani! :)
Minden tiszteletem és szeretetem a tietek! Remélem, tudjátok! :)

Kívánom, hogy mindenkinek legyenek ilyen szerető barátai, mint nekem, hiszen mindenkinek szüksége van őrangyalokra, vagy supportokra...khm! :)

Nos, nem szaporítanám tovább a szót:
Mivel hétfőn zh-t írok, lehet, hogy nem lesz a hétvégén új fejezet/novella/vers, DE érzem, hogy kezdek rendbe jönni, így nem sokára bombázlak titeket és remélem velem tartotok majd! :)
Illetve készül egy újabb történetem, amely egy fanfic lesz. Igen, tudom, hogy milyen véleményem volt róluk, még mindig az, de úgy voltam vele, hogy kipróbálom, és azután megpróbálok normális véleményt alkotni. Ha érdekel titeket, köze van a Jégvarázshoz :)

Nagyon szép estét és hétvégét nektek! :)
Köszönöm, hogy elolvastátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése